Dispatch стала успішною серед іншого саме через своїх харизматичних персонажів, кожен з яких окрім власної історії також має неповторний зовнішній вигляд, інформує 24 Канал з посиланням на metacritic.
Варте уваги Геймер нажахав працівників готелю станом своєї кімнати після 2 років проживання
Геймерські серця розтанули від запального косплею блогерки?
Кожен з героїв мав власні джерела натхнення, деякі з яких розробники розкрили у недавніх інтерв'ю.
Зокрема, у розмові з IGN арт-директор гри Дерек Страттон визнав, що виточене тіло фітнес-блогерки LeanBeefPatty, разом із культовою рекламою Pepsi початку 90-х, з акторкою Сінді Кроуфорд, стали головним натхненням для дизайну пекельної Malevola.
Розробник поділився джерелом натхнення: дивіться відео
Блогерка проявила вдячність за таке вшанування та потішила шанувальників гри косплеєм на героїню, який за лічені дні зібрав понад 340 тисяч вподобань в Instagram.
Яка величезна честь бути референсом у створенні персонажки Malevola з Dispatch! (Разом із Сінді Кроуфорд). Щиро дякую!,
– написала LeanBeefPatty.
Косплей дівчини: дивіться відео
Хоча сама блогерка назвала свій косплей "посереднім", шанувальники гри заполонили коментарі до допису, розсипавшись у компліментах.
Що відомо про Dispatch?
Супергеройська гра поєднала жанр інтерактивного кіно з "офісним симулятором" та стала справжнім хітом у Steam, продавшись тиражем у 1 мільйон копій всього за 10 днів.
Нечуваний успіх дозволив Dispatch потрапити у список найрейтинговіших відеоігор 2025 року, за версією геймерів.
Творці гри вже працюють над другим сезоном проєкту, хоча спершу навіть не розглядали таку можливість.


