Урок Cyberpunk 2077 засвоєно: CDPR розповіла про підхід до розробки The Witcher 4

19 грудня 2024, 19:30
Читать новость на русском

Студія CD Projekt Red розкрила нові деталі щодо розробки гри The Witcher 4. У інтерв'ю Bloomberg голова розробки Себастьян Калемба та виконавча продюсерка Малгожата Мітрега поділилися досвідом, отриманим під час створення Cyberpunk 2077, і тим, як він вплинув на підхід до нового проєкту.

Себастьян Калемба зазначив, що студія цінує цей досвід, адже він зробив їх сильнішими, повідомляє 24 Канал з посиланням на Bloomberg.

А тим часом Сувенірна компанія створила деталізовані статуї Геральта та Цірілли, але вони вас розорять

Нагадаємо, що Cyberpunk 2077 зазнав критики через технічні проблеми під час запуску в грудні 2020 року. CD Projekt Red витратила три роки на відновлення репутації гри та повернення довіри геймерів.

Як команда підійшла до розробки The Witcher 4

Суттєві зміни у підході до розробки пов'язані з переходом на рушій Unreal Engine 5. Завдяки цьому стало легше тестувати гру на ранніх етапах, включно з версіями для консолей. Також було покращено внутрішню комунікацію між підрозділами студії, щоб кожен працівник був в курсі поточних завдань та змін.

На цей момент невідомо, коли саме відбудеться реліз The Witcher 4. Однак, за словами Малгожати Мітреги, робота йде активними темпами. Наразі над грою працюють 400 зі 650 співробітників CD Projekt Red, і до 2025 року до команди приєднаються ще більше фахівців.

Показаний на The Game Awards 2024 трейлер The Witcher 4 став важливим моментом не лише для фанатів, а й для співробітників CD Projekt Red. За словами Мітреги, трейлер став своєрідним свідченням того, що студія відновила довіру геймерів після проблем із Cyberpunk 2077.

Дивіться також Far Cry 7 буде іншою: Ubisoft втомилася від класичної формули шутера і готує зміни

Трейлер The Witcher 4 – дивіться відео: