Редакція 24 Каналу підготувала цей посібник, який детально розглядає кожну кінцівку, пояснює, як її досягнути і що гравець отримує перед фінальними титрами.

Вам буде цікаво Повний довідник кодів до сейфів і дверей у грі STALKER 2: Серце Чорнобиля

Рішення, які визначають кінцівку гри, розгортаються протягом трьох основних місій: Тонка матерія, Небезпечні зв'язки та Останнє бажання. Кожна місія пропонує два варіанти розвитку подій, які визначають долю Скіфа.

Ці вибори незворотні, якщо тільки гравець не повернеться до попереднього збереження, що додає ваги кожному рішенню. Кожен вибір глибоко впливає на репутацію Скіфа, його стосунки з фракціями та подальшу подорож, що робить це рішення значущим.

Ця кінцівка об'єднує Скіфа з полковником Коршуновим і НДІЧАЗ, чиїми спільними амбіціями є контроль і нейтралізація Зони, знищення притаманних їй небезпек і непередбачуваності.

Перший вибір

  • Місія: Тонка матерія
  • Вибір: "Життя для живих".
  • Наслідок: Скіф відкидає Шрама і фракцію "Іскра", перетворивши їх на супротивників.

Другий вибір

  • Місія: Небезпечні зв'язки
  • Вибір: "Я тобі не ворог".
  • Наслідок: Скіф укладає союз із "Вартою", взявши на себе зобов'язання виконати їхню місію зі знищення Зони.

У фіналі "Варти" Коршунов успішно захоплює контроль над Зоною, усуваючи її аномалії, небезпеки та унікальність. У той час як Скіф здобуває стабільність, якої прагнув і власне житло.

Однак він стає пішаком авторитарного режиму. Колись таємнича і небезпечна природа Зони згасає, замінюючись стерильним порядком і наглядом. Ціна безпеки втрата свободи та дива, а сутність Зони непоправно змінюється.

Ця кінцівка розповідає про вірність Скіфа Шраму та фракції "Іскра", які мріють про вічну Світлу Зону утопічний притулок, вільний від страждань і смерті.

Перший вибір

  • Місія: Тонка матерія.
  • Вибір: "Вічна весна".
  • Наслідок: Скіф приєднується до "Іскри" та реалізує їх бачення кращої Зони.

Другий вибір

  • Місія: Небезпечні зв'язки
  • Вибір: "[Втеча]".
  • Наслідок: Скіф стає ворогом "Варти", а Ріхтер стає союзником.

У фіналі "Іскри" Скіф прокидається у перевтіленій Світлій Зоні, що вирує життям і сяє неземним золотистим відтінком. Скіф, Шрам, Ріхтер та інші збираються біля вогнища поряд з баром у Заліссі. Усі дякують Скіфу за порятунок, але щось не так, особливо, якщо звернути увагу на напис "Залісся".

За мить картинка змінюється і ми розуміємо, що Світла Зона виявляється галюцинацією, яка замикає своїх мешканців у вигаданому раю, засліплюючи їх від похмурої реальності.

Цей шлях зводить Скіфа зі Стрільцем, загадковою постаттю, чия непохитна відданість Зоні змушує його захищати її від тих, хто прагне її експлуатувати, заподіяти шкоду або контролювати.

Перший вибір

  • Місія: Тонка матерія
  • Вибір: "Життя для живих".
  • Наслідок: Скіф відкидає Шрама та "Іскру", закріпивши за ними статус ворогів.

Другий вибір

  • Місія: Небезпечні зв'язки
  • Вибір "[Втеча]".
  • Наслідок: Скіф постає проти "Варти" і стає їхнім супротивником.

Третій вибір

  • Місія: Останнє бажання
  • Вибір: "Потсріл".
  • Наслідок: Скіф стріляє в доктора Кайманова за наказом Стрільця, усуваючи таким чином найбільшу загрозу для Зони, за словами легендарного сталкера. Тепер Скіф агент Стрільця, який захищає Зону від небезпек

У цій кінцівці Стрілець жертвує власною свободою, щоб захистити Зону, запобігаючи будь-якому зовнішньому втручанню. Тепер ніхто не може покинути Зону чи проникнути в неї.

Скіф стає постійним мешканцем Зони, живучи в ізоляції як її охоронець. Хоча Зона захищена від зовнішніх загроз, це відбувається ціною свободи як для Стрільця, так і для Скіфа.

Зона залишається такою ж загадковою і небезпечною, як і раніше, але її таємниці назавжди закриті від зовнішнього світу.

Ця кінцівка втілює бачення доктора Кайманова про вільну Зону, яка процвітає незалежно, без контролю та знищення.

Перший вибір

  • Місія: Тонка матерія
  • Вибір: "Життя для живих".
  • Наслідок: Скіф розриває зв'язки з "Іскрою" та відкидає їхні переконання.

Другий вибір

  • Місія: Небезпечні зв'язки
  • Вибір "[Втеча]".
  • Наслідок: Скіф виступає проти Варти та розриває союз з цією фракцією стаючи їх ворогом.

Третій вибір

  • Місія: Останнє бажання
  • Вибір: "[Опустити зброю]".
  • Наслідок: Скіф відмовляється стріляти в доктора Кайманова, який натомість вирішує померти від Викиду, що насувається на його дім. У певному сенсі, він ніби повертається до свого творіння. Скіф вирішує прийняти бачення доктора щодо Зони – не контрольованої чи знищеної, а звільненої.

У фіналі "Кайманова" Скіф заходить у капсулу, щоб здійснити мрію доктора про вільну Зону. Цей вибір призводить до спонтанної появи нових Зон по всьому світу, назавжди змінюючи відносини людства з природним і надприродним.

Хоча нова реальність приховує в собі небезпеку, вона представляє нову еру досліджень і відкриттів. Кінцівка передбачає глибокий зсув, оскільки людство змушене адаптуватися до розширення Зони, її загадкового впливу та потенційних небезпек.

Дивіться також Глава GSC Game World прокоментував чутки про вихід STALKER 2 на PlayStation 5

S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля відкриває перед гравцем захоплюючу історію з доленосними виборами від яких залежить подальший розвиток подій та фінал гри. Складний сюжет та важливі рішення гарантують, що кожне проходження – це глибоко особиста подорож у саме серце Зони, яке ви ніколи не забудете.