Укр Рус
21 вересня, 18:52
3

Розробники Baldur's Gate 3 ледь не зненавиділи власних колег через конкретного персонажа

Основні тези
  • Сценаристи та розробники Baldur's Gate 3 сперечалися через капелюх і келих вина слонихи-детективки Валерії.
  • Розробники змогли реалізувати задум, що став частиною успіху гри, дозволивши Валерії пити вино.

Сценарист та наративний дизайнер Baldur's Gate 3 розповів як їхній відділ боровся з колегами-розробниками за ключову рису одного з другорядних NPC гри.

Одним з найцікавіших другорядних персонажів Baldur's Gate 3 є Валерія – слониха-детективка, яка ледь не розсварила між собою команди у Larian Studios, інформує 24 Канал з посиланням на gamesradar+.

Цікаво В мережі з'явилося опитування, що вплине на ймовірний сюжет екранізації Call of Duty

Один келих вина ледь не став яблуком розбрату?

Сценарист та наративний дизайнер Мартін Дохерті у розмові з Аойф Вілсон у новому епізоді стріму розробниці під назвою Show and Yell, розкрив наскільки вимогливим персонажем у розробці була Валерія.

Зокрема, перший раунд боротьби між сценаристами та рештою команди був за капелюх пихатої детективки, який мав стати даниною її відомому колезі зі світу кіно – лейтенанту Коломбо.

Ні, ні, нам необхідно дати їй капелюх. Капелюх дуже важливий, 
– саме так переконував колег Дохерті.

Але цей модний аксесуар був не найбільшою проблемою в образі Валерії. 

Створюючи персонажку, команда сценаристів вирішила, що було б дотепно якби вона захотіла хильнути вина. 

Це бажання додало головного болю їхнім колегам, адже одна справа – вигадати щось, а зовсім інша – реалізувати.

Ми відчайдушно хочемо, щоб ця слониха випила винця. Однак, ви просите нас зробити жахливу річ, 
– пригадав Мартін слова заклопотаних колег.

Зрештою, у розробників все ж вийшло реалізувати цей творчий задум, який став маленькою цеглинкою шаленого успіху Baldur's Gate 3 і детективка отримала келих вина у свій хобот.

Інші цікаві факти від розробників BG 3: